Jun 3, 2011

..lebeyh hangat dari biasa..



...yuhuuu...
yasirah in da house
hehe,, yg  ni betul2, cek sue eh, bukan cek cik..
mwahaha..

fuhhh..
gilak lama aku x b'blogging..
sedara sdari sume sihat?? best duk umah??
eccesshh,, eksyen pula soalan aku..
ahaha.. tahu la korang sume pun cam aku gak..
dlm proses biasakan diri kat tempat baru...
kan.kan.kan
^___^

ok.ok.ok..
tajuk??
xtually, xde kaitan pun ntry n ngan tajuk tu.
saje je nak update blog.
so, 
credit to cekcik la ye coz tolong mewarnai blog adinda mu ini..
ececece... haha..
especially yg ntry ini
sedeyh bebeb00r....homesick lak tetiba..
hihihi.. p. tak nangis eh.
..no crying crying ni..
oopss... ntah betul ntah tidok.
haha.. xpe2..
sesungguhnya hanya Allah yg mengetahui
*__*

haa... aku nak minta sorry bebanyak..
novel ABC LOVESICK tu aku rasa cannot go on lah..
bukan xde idea.. ada..
dah siap dap pun,, tggl sikit je lagi..
tapi,, my life seems to be very.very.very.verylah busy.
..internet pun xbleyh nak access.. strength poor gilers.
seyesly,, lembab giler.. macam siput babi cacat n terencat

to inche internet@wifi : LAMBAT DAN LEMBAB ADALAH SATU KESALAHAN.. haha.. 
udah2 la.. lambat ye

memg lau nak online, kene duduk bersila arh kat depan pintu bilik,, pusing sikit, terus putus connection. org lalu depan bilik, nak pegi toilet (bilik I dekat toiley eah.. hihi. senang..) memang pandang semacam la... uhuk3.. niat bukan nak show off eah.. hihihi.

ok la,, xdop modal oh ambo nok kecek sini.
xpo la deh..
ambo mitok diri dulu.
kalu ado maso ngan internet INSYA-ALLAH.. akan ku update blog ini..
smetara ni, layan je ntry from cekcik tu..
hehe..
ok,,
pon.pon.pon.
have a nice day.

buat my pren yg dah n baru melapor diri ke U or pra-U..
stady leplop tau..
survive.struggle n score.
kita blaja dulu. yg "lain" tu, lain citer.
hehe.
pesanan ikhlas dari AKU YG JELITA... hahaha

pon.pon.pon. lagi

1 comment: