May 11, 2011

alamak !!!

Hai kawan-kawan
~~~~huwaaa~~~
ok now ak rasa nak nangis betul2..

punya la santai aku nak relax2 kat umah, mghabiskan masa2 terakhir..
..p, sumenye bertukar tragedi..
huaa.. seram !!

aku bz.bz.bz.bz.bz.
maklumlah kan dah nak kene daftar matrik nanti.
sapa x kalut.
ye.. kalut yang teramat.. byk keje gila yg aku kene settle.
nak print la, isi borang2 la, potostat la.
tgah2, aku susun sijil2 tu, n ttba..
tut,,tut,,
huh?? bunyi apa tu???
haaaa.. bukan aku kentut eh,, bunyi mesej masuk..
..ohh.. dari alFonso de PAYID ..

yg berbunyi begini..
Yasirah, nanti bawak yuran pendaftaran(slip bsn) warna biru yg asal, salinan sijil berenti sklh skali.

ceshhhh,, 
korg mesti lah rasa.. alaaa apa sgt msj tu.. kan dah berenti sklh,, 
so? xde mslh lah kan??
wahaha,, korang x phm feeling aku..
belek punya belek fail aku..
"MA !!!! mane sijil berenti sklh cek su??"
.kuang.kuang.kuang.

sijil-sijil

aku x tahu letak kat mane..
mati la aku cam ni..
wahahahaha..
adakah aku kene smbg skul balik?? hihi.
~~~xsea la gitu~~~

kwn2 ,ini lah sikap budak yg x terurus.
jgn tiru ye..
mmg x bleh dicontohi neyh,,

kay la, 
aku nak continue misi mencari & menyelamat sijil berenti sklh aku pulak..
babai.

.pon.pon.pon.
bdk yg kehilangan sijil berenti skul


2 comments:

  1. haha.. lucu la awk ni,,
    kene smbg sklh balik la nmpk gaya.
    :)

    ReplyDelete
  2. AK PON ILANG SIJIL BRENTI SKOLAH..TP YG SKOLAH RENDAH PUNYA..NASIB BEK AK ADA THE PHOTOCOPY

    ReplyDelete