May 15, 2011

Random #7

moody..
ye sume org ada time moody
masa yg rasa cam sume benda xkena
masa yg kita xnak ckp ngn sesapa pon
rasa nak tido marah n makan ja
tu sy punya moody la...
org lain punya moody sy xtaula..
so kalo sy moody sy akan cuba utk xjmpa org
sbb takut nnt org tersentap plak kan..
kot2 sy terbuat muka..
or ckp benda yg xbest didgr..


sb sy sendiri pon tersentap
kalo org moody2...
buat muka keruh je kan
kenkadang ok kenkadang x ok
kita plak yg kene scan dia
arini ok ke x
letih tau





so kene slalu beringatla...
jgn moody2
kesian dkt org..
ingt org ada masa ke nak layan kite moody
T____________T


so kite enjoy!!

kite enjoy *baca ngn nada kite enjoy nora danish tau*heheh

kla tu je nak mengarut

adios amigos



2 comments:

  1. saya moooooody...

    saya makan

    saya tido

    saya bangun

    saya makan

    saya tido balik...

    kenapa saya moody?

    saya x bleh sentuh laptop....

    huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. hahhhaha,, memang dowh mg,
    hiihhi,, hidup mati laptop jah keje X)

    ReplyDelete