May 10, 2011

DEMAM =____='


Demam Korea??
Har.har.har. Tipu la lau korang cakap korang x minat 
layan citer-citer korea. Kompem lah tipu.
Tul tak? 
Even, kalo x fanatik ngat pun,korang mesty tgok drama-drama or muvi Korea...
more on korean drama..later kay..
Kalo sesape x minat tu, baek korg jumpa doktor. Tu dah kira abnormal dah tu...hehee
ke aku yg abnormal????  ^_^
Gila. Sape x minat.. Sume ensem2, suwet2, cair leleh larh. 


wuhuu,, tgok yg pompuan muka cun!! sape xnak buat bini.. :)

muka cute2, jambu,,hihi,

yang ni lagi la.. tgok kaki,, wah3,, lawa ~~ huhu
 yang ni sume macho2 !! wahaha,,,

yang ni, sume aku punyer eh,, wakaka.

Okeyh.. dah tgok sume member2 tu?? hensem2 n lawa2 kan?? haha.
Thats why la aku gtau, meme abnormal la sesape yg x minat korea..
Betul x anak2 pelajar?? Hihi.

Sorry la, aku letak picca grup aku minat jerh,, hihi  ^_^
hihi.

Cik Yasirah, udah2 ler melalutnyer.. hihi, 
Okeyh la... Paham..
Wa daah mau chow...
With that, ak tinggal korang ngan mv terbaru 
SNSD,, mr. TAXI



ok2.. last word.. Aku lebeyh suka korean fever compared to Bieber fever..
huah3.. Blah la lu bieber..
Hi.hi. no saman2 kay.


btw..
kpop is kpop la..
korean pop.....
apsal la tetiba ada plak org melayu nak wat group kpop...
even if "k" tu stands for something else..
xsesuaila....










kalo nak sgt bunyi2 cam pop pop.....
buat la mpop ke....
malaypop ke....
lollypop ke.....
tp bukan kpop.....
no..no..no...
a big NO..
group2 cenggitu xsesuaila utk market org melayu...


walopon kite suke tgk artis korea...
tp rasanya...kite xsuka
bile tgk org melayu pakai n act mcm tu...
xkene la dgn sensitivity melayu..


kla..ni betol2 nak chow..

pon..pon..

adios amigos


2 comments:

  1. awww...like.....
    btol2,,xyahh tiru kpop kan.setuju!

    ReplyDelete
  2. yeahh,,, xde own personaliti..
    kih3,, nana jgn jadi gtu eah,,

    ReplyDelete